Playstation

COMMUNICATION EVENT - EXPO (BEURSSTAND)

Een beursstand ontwikkelen waar heel veel actie op moet plaatsvinden maar waarvoor toch weinig plaats beschikbaar is, hoe pak je dat aan? Dan werk je toch gewoon in de hoogte? Het is één van de praktische oplossingen waarmee Dazzle Events op de proppen kwam toen het PlayStation’s beursdeelname mocht realiseren voor de grootste gamebeurzen in België en Nederland. Tienduizenden gameliefhebbers zakten in oktober af naar Gameforce in de Waagnatie (Antwerpen) en First Look in de Jaarbeurs (Utrecht).

Dazzle Events gebruikte al zijn marketing- en technische kennis om een resultaat neer te zetten dat meer is dan een beursstand op zich. Bezoekers konden er kennis maken met nieuwe games, staand of zittend en onder begeleiding van gedreven hosts die uitleg gaven over de verschillende producten. De stand straalde de alomgekende stijl van PlayStation uit. Het standontwerp dat Dazzle Events uittekende lag volledig in lijn met de doelstellingen van deze beursdeelnames.

In zijn rol van creatieve dienstverlener stemde Dazzle Events de logistieke know-how van de standenbouwer af op de creatieve verwachtingen en doelstellingen van de klant.

‘The Challenge’

Eenheid krijgen in een overkoepelende stand met 4 verschillende developers en één eindklant. Elke game tot zijn recht laten komen en zorgen voor de beste bezoekersflow in en rond de stand

Feiten

15.000 gasten
Een eiland met daarin 3 grote standen verwerkt, goed voor 540m2.

Ontdek onze gerelateerde cases