La Lorraine Bakery Group deed beroep op Dazzle Events voor de coördinatie van haar beursdeelname aan de grote Anuga-beurs in Keulen. We stonden onder andere in voor de aankleding van de beursstand en werkten ook passende gadgets uit om mee te geven aan de bezoekers: gepersonaliseerde goodiebags met een name-tag in laser cut, gepersonaliseerde handgels,… volledig volgens het vooraf uitgewerkte marketingplan en in lijn met de huisstijl van La Lorraine.
Om van de beursstand een opvallende eye catcher te maken die volledig de identiteit van La Lorraine Bakery Group uitstraalde, namen we deel aan een interne opleiding. Op die manier wisten we perfect wanneer de ovenverse broodjes, beignets en donuts van de decorwand aan vervanging toe waren.
Onze opdracht bestond namelijk niet uit het uitdenken van de beursstand alleen: we wilden La Lorraine Bakery Group volledig ontzorgen bij hun beursdeelname. Daarom stonden we zelf in voor het inhuren en begeleiden van de crew die de beursstand moest opbouwen, we namen contact op met het beursgebouw om alle nodige infrastructuur te boeken en regelden de follow-up met alle betrokken partijen.