LET'S TALK


Bedrijfsfeesten

Een geslaagd bedrijfsevenement, dat is een mooi extraatje voor uw imago en stimuleert uw medewerkers. Het brengt uw bedrijf ook onder de aandacht bij (potentiële) klanten en creëert mooie herinneringen waarmee u uw marketingstrategie kunt voeden. Maar het brengt ook heel wat stress met zich mee en vraagt veel energie. Naast uw intern organisatiecomité is het daarom niet slecht om een externe partner zoals Dazzle Events onder de arm te nemen. Wij delen onze ervaring en creativiteit met uw bedrijf, zorgen ervoor dat niets over het hoofd wordt gezien en bieden u een onvergetelijk evenement!

Meer weten over bedrijfsfeesten?



LET'S TALK

Bedrijfsfeesten

Een geslaagd bedrijfsevenement, dat is een mooi extraatje voor uw imago en stimuleert uw medewerkers. Het brengt uw bedrijf ook onder de aandacht bij (potentiële) klanten en creëert mooie herinneringen waarmee u uw marketingstrategie kunt voeden. Maar het brengt ook heel wat stress met zich mee en vraagt veel energie. Naast uw intern organisatiecomité is het daarom niet slecht om een externe partner zoals Dazzle Events onder de arm te nemen. Wij delen onze ervaring en creativiteit met uw bedrijf, zorgen ervoor dat niets over het hoofd wordt gezien en bieden u een onvergetelijk evenement!

parallax background

LET'S MEET

Bedrijfsfeesten van A tot Z

Een bedrijfsevenement organiseren, daar komt heel wat bij kijken. Of het nu om een bedrijfsfeest, officiële opening, beursdeelname, jubileum of productlancering gaat, de organisatie kan wel wat stress teweegbrengen binnen uw bedrijf als u beslist het evenement intern te organiseren. Heeft u er al aan gedacht om een externe partner onder de arm te nemen? Een partner die met u meedenkt, uw zorgen uit handen neemt en die voor, tijdens en na het evenement er alles aandoet om u een totaalbeleving te bieden waar u nog weken van kunt nagenieten? Dazzle Events is zo’n partner. Onze jarenlange ervaring brengt ons steeds tot originele, ongeziene concepten. Onze expertise in logistiek en veiligheid zorgt dan weer voor de praktische omkadering.

Van een originele beursdeelname tot een onvergetelijke bedrijfsopening

Dazzle Events heeft een jarenlange ervaring met bedrijfsfeesten en -evenementen. Zo organiseerden we reeds vier keer de beursdeelname van Howest aan de SID-inbeurs, eerst enkel als standenbouwer, maar sinds 2017 ook als partner voor de volledige conceptuele ontwikkeling en logistieke realisatie. Een samenwerking die is uitgegroeid tot een langetermijnrelatie waar we best trots op zijn.

Ook op het communicatietraject dat we uitwerkten voor het 125-jarig bestaan van Alides blikken we tevreden terug. De investeerder, ontwikkelaar en vastgoedbeheerder wilde naar aanleiding van het grote jubileum van het bedrijf een jaar lang top of mind zijn bij zijn klanten en stuurde hen nostalgische viewmasters toe om op een leuke manier terug te reizen in de tijd. De kers op de taart van een jaar lang triggeren was een uniek evenement met 350 gasten in vier verschillende tenten en een walking dinner met show cooking.

Na de opening van het windturbinepark in Olen deed ENGIE Electrabel opnieuw een beroep op Dazzle Events voor de feestelijke opening van windturbinepark Lincent. Aangezien de locatie een veld zonder voorzieningen was, stonden we voor aanzienlijke logistieke uitdagingen. Toch slaagden we erin om zowel op het vlak van veiligheid als organisatie het hele evenement voor 400 gasten in goede banen te leiden.

Ook het bedrijfsjubileum van Winsol werd een heus huzarenstukje. We organiseerden een plenaire vergadering, walking dinner, optredens en een avondfeest op één tweedaags evenement voor 850 gasten, op een venue van 324 m² én een reis door de tijd. De perfecte harmonie tussen vintage en moderne aankleding en gadgets maakten deze onvergetelijke ervaring helemaal af. We namen alle zorgen van Winsol uit handen en verzorgden het evenement van begin tot eind, zodat de medewerkers van het bedrijf zelf met volle teugen van het bedrijfsfeest konden genieten.

En zo hebben we nog heel wat bedrijfsevenementen klaargespeeld waar we onze creatieve stempel op konden drukken.

LET'S MEET

Bedrijfsfeesten van A tot Z

Een bedrijfsevenement organiseren, daar komt heel wat bij kijken. Of het nu om een bedrijfsfeest, officiële opening, beursdeelname, jubileum of productlancering gaat, de organisatie kan wel wat stress teweegbrengen binnen uw bedrijf als u beslist het evenement intern te organiseren. Heeft u er al aan gedacht om een externe partner onder de arm te nemen? Een partner die met u meedenkt, uw zorgen uit handen neemt en die voor, tijdens en na het evenement er alles aandoet om u een totaalbeleving te bieden waar u nog weken van kunt nagenieten? Dazzle Events is zo’n partner. Onze jarenlange ervaring brengt ons steeds tot originele, ongeziene concepten. Onze expertise in logistiek en veiligheid zorgt dan weer voor de praktische omkadering.

Van een originele beursdeelname tot een onvergetelijke bedrijfsopening

Dazzle Events heeft een jarenlange ervaring met bedrijfsfeesten en -evenementen. Zo organiseerden we reeds vier keer de beursdeelname van Howest aan de SID-inbeurs, eerst enkel als standenbouwer, maar sinds 2017 ook als partner voor de volledige conceptuele ontwikkeling en logistieke realisatie. Een samenwerking die is uitgegroeid tot een langetermijnrelatie waar we best trots op zijn.

Ook op het communicatietraject dat we uitwerkten voor het 125-jarig bestaan van Alides blikken we tevreden terug. De investeerder, ontwikkelaar en vastgoedbeheerder wilde naar aanleiding van het grote jubileum van het bedrijf een jaar lang top of mind zijn bij zijn klanten en stuurde hen nostalgische viewmasters toe om op een leuke manier terug te reizen in de tijd. De kers op de taart van een jaar lang triggeren was een uniek evenement met 350 gasten in vier verschillende tenten en een walking dinner met show cooking.

Na de opening van het windturbinepark in Olen deed ENGIE Electrabel opnieuw een beroep op Dazzle Events voor de feestelijke opening van windturbinepark Lincent. Aangezien de locatie een veld zonder voorzieningen was, stonden we voor aanzienlijke logistieke uitdagingen. Toch slaagden we erin om zowel op het vlak van veiligheid als organisatie het hele evenement voor 400 gasten in goede banen te leiden.

Ook het bedrijfsjubileum van Winsol werd een heus huzarenstukje. We organiseerden een plenaire vergadering, walking dinner, optredens en een avondfeest op één tweedaags evenement voor 850 gasten, op een venue van 324 m² én een reis door de tijd. De perfecte harmonie tussen vintage en moderne aankleding en gadgets maakten deze onvergetelijke ervaring helemaal af. We namen alle zorgen van Winsol uit handen en verzorgden het evenement van begin tot eind, zodat de medewerkers van het bedrijf zelf met volle teugen van het bedrijfsfeest konden genieten.

En zo hebben we nog heel wat bedrijfsevenementen klaargespeeld waar we onze creatieve stempel op konden drukken.

CASES


    Waarom kiezen voor Dazzle Events?

    dazzle-events-transparant-beheer

    Eén aanspreekpunt,
    één persoonlijke
    coördinator
    bij de organisatie
    van uw event

    dazzle-events-aanspreekpunt-organisatie

    No-nonsense
    aanpak &

    dazzle-events-terugkerende-evenementen

    Zowel éénmalige

    dazzle-events-communicatie

    Vlekkeloze
    communicatie voor,
    tijdens en na uw
    event

    dazzle-events-a-z

    Service op maat
    van A tot Z