La Lorraine Bakery Group - Anuga Beurs Keulen
Ovenvers decor van La Lorraine Bakery Group pakt Duitse beursbezoekers in
Niet alleen de ontbijtclub
La Lorraine Bakery Group deed beroep op Dazzle Events voor de coördinatie van haar beursdeelname aan de grote Anuga-beurs in Keulen. We stonden onder andere in voor de aankleding van de beursstand en werkten ook passende gadgets uit om mee te geven aan de bezoekers: gepersonaliseerde goodiebags met een name-tag in laser cut, gepersonaliseerde handgels,… volledig volgens het vooraf uitgewerkte marketingplan en in lijn met de huisstijl van La Lorraine.
Om van de beursstand een opvallende eye catcher te maken die volledig de identiteit van La Lorraine Bakery Group uitstraalde, namen we deel aan een interne opleiding. Op die manier wisten we perfect wanneer de ovenverse broodjes, beignets en donuts van de decorwand aan vervanging toe waren.
Onze opdracht bestond namelijk niet uit het uitdenken van de beursstand alleen: we wilden La Lorraine Bakery Group volledig ontzorgen bij hun beursdeelname. Daarom stonden we zelf in voor het inhuren en begeleiden van de crew die de beursstand moest opbouwen, we namen contact op met het beursgebouw om alle nodige infrastructuur te boeken en regelden de follow-up met alle betrokken partijen.
“Op een beurs lopen er last minute altijd dingen fout, maar ik mocht Dazzle Events met mijn ogen toe vertrouwen: zij waren er om alle brandjes te blussen. Ze zien ook nergens een probleem in: ze vertellen eerst wat de oplossing is, en pas daarna hoor je wat het probleem was.”
– Shauni Roggeman,
international brand manager van La Lorraine Bakery Group
Van beursdeelname naar vaste marketingpartner
De beursdeelname van La Lorraine Bakery Group verrukte de bezoekers van Anuga. De samenwerking was zo’n succes, dat La Lorraine beslist heeft om na deze eenmalige samenwerking over te stappen op een vaste samenwerking voor hun marketing.
“Tijdens onze hele samenwerking voor Anuga waren de mensen van Dazzle Events echt een deel van ons team. We hadden geen “wij” en “zij” gevoel, zoals we het soms met andere bureaus ervaren. Daarom wilden we graag verder met hen samenwerken als allround marketingpartner. Ze vullen de gaten op voor ons team, zijn de handen die wij te kort komen.”
– Shauni Roggeman,
international brand manager van La Lorraine Bakery Group